تجارب واقعی از گزینش

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 48
نویسنده پیام
rzamzfri آفلاین


ارسال‌ها : 6
عضویت: 11 /6 /1398
سن: 20


تجارب واقعی از گزینش
عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما دوستان عزیز. از اونجایی که متون زیادی برای ارائه داشتم تصمیم بر این شد که در اینجا تجارب شخصی مردم که در سراسر شبکه های اجتماعی با ما درمیون گذاشتن رو در اختیار شما قرار بدم.

امضای کاربر : Mad
یکشنبه 08 دی 1398 - 19:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rzamzfri آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 11 /6 /1398
سن: 20


تجارب واقعی از گزینش
یکی از دوستان گفتن :


سلاممن ورودی فرهنگیان ۹۸ هستم و ماه پیش در مصاحبه شرکت کردم و بومی استان تهران بودم اول مصاحبه عمومی بود که چند تا از سوالاش این بود: ۱-خواندن قرآن ۲-اعمال شب قدر ۳-خواندن نماز مغرب ۴- اگر رکعت دوم نماز جماعت رسیدید چگونه اقتدا میکنید ۵-وضو بگیرید ۶-نظرتون راجب آرایش در جامعه ۷-چ نوع مانتو هایی می پوشید وچه روسری سر می کنید ۸-راجب خانوادت و تحصیلاتشون توضیح بده ۹- نظرت راجب ولی فقیهه ۱۰-ایا راهپیمایی شرکت می کنی -و ایا در راهپیمایی قدس کیک و ساندیس هم دادند ۱۱-حجابت چگونه است(همیشه چادر داری) ۱۲- نماز جماعت و نماز جمعه شرکت می کنی و اخرین باری که شرکت کردی کی بوده و کجا رفتی ۱۳-اهل اخبار سیاسی هستی در مصاحبه عمومی اصلا مسايل سیاسی نپرسیدند و همش راجب اعتقادات و.. بود بعد از مصاحبه نوبت معاینه پزشکی بود که قد (خانم ها حداقل۱۵۵ و اقایان حداقل۱۶۰)و وزن و فشار و چشم پزشکی(با عینک ۱۰ از۱۰ و بدون عینک ۱۶ از ۲۰)ودندان و مو و…. بعد از اتمام معاینه پزشکی نوبت مصاحبه تخصصی بود که در اتاق چهار نفر یا سه نفر هستند که به نوبت از شما سوالات روانشناسی و.. می پرسند شما باید حتما با اعتماد به نفس بالا و واضح صحبت کنید و سوالات این بخش مانند: ۱-معرفی خودو خانواده ۲-کتابی که می خوانید ۳- ایا در فضای مجازی هستین ۴- اینترنت میروید و از چه سایت هایی استفاده می کنید ۵- اخرین مطلبی که برای ان به اینترنت رجوع کردین ۶- دوست دارید معلم ایتدایی شوید یا دبیرستان ۷-اگر دانش اموزی شلوغ کرد واکنش شما چیست ۸-در کدام خیابان و محله زندگی می کنید و چه چیزی در محله شما معروف است یا چه مکان فرهنگی و تاریخی دارد ۹-اگر معلمی با سابقه بالاتر از شما از روش تدریس شما انتقاد کرد واکنش شما چیست ۱۰-بهترین معلم شما کیست و چرا ۱۱-اهل مشورت و کار گروهی هستین و اگر در کار گروهی به اختلاف بر خوردین چه می کنید ۱۲-مسافرت کجا رفتین و از چه جاهایی دیدن کردین ۱۳- ایا قبل از رفتن به مسافرت شما درباره ان مکان اطلاعاتی کسب کردین ۱۴- دیگران از شما برای رفتن به مکان گردشگری مشورت گرفتند ۱۵-پنج ویزگی مثبت و منفی(خییلی مهم) ۱۶-در خود چه چیزی دیدین که سمت این شغل امده اید ۱۷- اگر همسر اینده شما دوست نداشت شما کار کنید شما چه می کنید ۱۸- برنامه شما برای اینده چیست ۱۹-ایا اگر محل خدمتتان دور بود شما میروید و چیز هایی از این قبیل که شما باید سنجیده پاسخ بدین و خوبه خودتون رو بیشتر آدم اجتماعی و فعال و علاقه مند به کار گروهی نشون بدین اصلااا استرس نداشته باشید زیاد سمت سوالات سختتت از قبیل نماینده مجلس و تعداد شورای نگهبان و…. نرین از من و دوستانم از این قبیل سوالات سیاسی نپرسیدند و اگر می خواهید برای احتیاط روخوانی کنید و سطحی بلد باشین امیدوارم چیز هایی گفتم براتون مفید باشههههه با آرزوی موفقیت برای ورودی های ۹۹

امضای کاربر : Mad
یکشنبه 08 دی 1398 - 19:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rzamzfri آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 11 /6 /1398
سن: 20


تجارب واقعی از گزینش
مهسا گفته :

سلام من امروز رفتم مصاحبه
اول اینکه خیلی طول کشید 8 تا 6 بعد از ظهر! پس هز چه زود تر برید زودتر کارتون تموم میشه.
دوم اینکه احتمال داره از این سوالات بالا بپرسن ولی همه چیز بستگی با آدمایی داره که با هاشون برا مصاحبه و گزینش می افتید. برا من خیلی خوب بودن خدا رو شکر. اصلا سوال اطلاعات عمومی و تاریخ و …. نپرسیدن. ولی از بعضی ها سوالات عجیب و غریب زیاد پرسیدن(مثل رابطه نماز با ترک اعتیاد!!) به بعضیا خندیدن موقع ورود، به بعضی ها هم جواب سلام ندادن. ممکنه بعضی از مناطق شهرتون رو بپرسن که آدرس بدید. فقط باید استرس نگیرید یا حدااقل نشون ندید که استرس دارید. و مواظب حرف هایی که میزنید باشه که ضد و نقیض نباشن. یا همونجا لو میرید یا شاید تو تحقیقی که از آشناهاتون کردن یا میکنند. فقط دعا کنید با اتاقای خوب بیوفتید.
ناهار بخورید ضعف نکنید اگه خیلی طول کشید. فیش سه برگی از بانک ملی فراموش نشه. BMI (شاخص توده بدنی) تون اگه کم یا زیاد باشه براتون مشکل پیش خواهد اومد. فشار خون رو هم میگیرند.
یه نکته دیگه اینگه تو مرحله ی گرینش( یک روحانی یا غیر روحانی که از شما سوالات مذهبی سیاسی اجتماعی و… میپرسه) اکثرا تلاش میکنن تا اون چیز هایی رو که نباید بگید رو بگید(البته اگه چیز خاصی هست (: ) ، پس مراقب باشید. دروغ هم نگید که بعدا به مشکل برنخورید. از من چهره محبوب سیاسی زنده و دلیل علاقه م، آخرین اخبار روز، وضع ظاهریم، چیز هایی که مردم بیشتر تو ماهواره نگاه میکنن و اینکه از کجا خبر دارم، موسیقی، ذکر سجده سهو، نماز جمعه رفتم چن بار (اسم امام جمعه ها رو بلد باشید و این که آخریش رو کی خونده)، تا حالا شده نماز رو برای چن وقت نخونم ، ویزگی دوست های صمیمیت ، تا حالا باهاشون اختلاف نظر داشتم، به چه چیزای در من تا حالا ایراد گرفتن ،دوستات میگن چجور آدمی هستی؟ و ….. رو پرسید که همه رو مینوشت و بعدا چک میکنن که تناقض نداشته باشه., و تقریبا همشون در مورد فعالیت های فرهنگی ورزشی علمی قرآنی و اوقات فراغت میپرسن که نمیخواد مدرک بدید فقط همین که بگید کافیه و اگه دیگه ادامه نمیدید علتش رو میپرسن احتمالا.
ببخشید طولانی شد
آرزوی موفقیت

امضای کاربر : Mad
یکشنبه 08 دی 1398 - 19:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rzamzfri آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 11 /6 /1398
سن: 20


تجارب واقعی از گزینش
بیتا گفته :

سلام دوستان من دیروز مصاحبه داشتم اول معاینه که قد و وزن و بینایی و موهاتون و فشارخون چک میکنن و میگن که کفشتونو درارید مرحله ی اول همینه مرحله ی دوم میرید توی یه اتاق سه چهار نفر هستن از من سوالات کاملا شخصی پرسیدن ولی یکی دوجا خیلی میخاستن اعصاب منو و بقیه رو به هم بریزن ولی کاملا خونسرد باشین فقط خونسرد خونسرد خونسرد… لبخند بزنید اروم باشید
احکامم نماز جمعه و نماز جماعت و غسل و تیمم و وضو و…(چیزایی که تو سایتا هست بخونید) قران خوندن استرس نگیرید خودتون باز میکنید صفحشو میارید. و بچه هااااا لطفا با چادر برید شلوار لی نپوشید با تیپ معلمی برید خواهشاااااا برای قبولی منم دعا کنید مچکرم؛)

امضای کاربر : Mad
یکشنبه 08 دی 1398 - 19:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rzamzfri آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 11 /6 /1398
سن: 20


تجارب واقعی از گزینش
علی گفته : ۱- همه سوابق و فعالیت هاتون مثل لوح تقدیرها، مقام ورزشی، مقام مسابقات قرآنی، مدارک عضویت و فعالیت بسیج و … رو همراه خودتون ببرید چون مخصوصا در بخش سوالات احکام و عقیدتی سیاسی ممکنه ارائه دادن این مدارک به نفعتون باشه.۲- در مصاحبه اصلا کم نیارید خیلی اعتماد به نفس و شجاعت داشته باشید. ممکنه از شما یک لغت سخت زبان انگلیسی بپرسن که ببینن آیا خودتون رو گم می کنید یا نه و اصلا هدفشون تست کردن دامنه لغات و سطح زبان شما نباشه!۳- توجه داشته باشید که همه این سوالات الزما از هر فرد پرسیده نشده و ممکنه سوالاتی که از یک نفر پرسیدن از فرد دیگه عینا همون ها رو نپرسیده باشن. این سوالات از تجربیات افراد مختلفی که دعوت به مصاحبه شدن بدست اومده.۴- سعی کنید حداقل ۱۵۰ تا از سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان که در اینجا براتون گذاشتیم رو دانلود کنید و بخونید. خیلی از سوالات همین ها یا مشابه همین ها هستن.۵- نکته خیلی مهم دیگه این هست که مصاحبه هیچ ربطی به رتبه شما نداره و ممکنه کسی با رتبه خیلی خوب رد بشه و کسی با رتبه بدتر قبول بشه و یا بالعکس.

امضای کاربر : Mad
یکشنبه 08 دی 1398 - 19:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group